Tid: Tirsdag 19. mars kl. 18:00
Sted: Kulturstua, Grasåsen 29.

Tema for denne måneden er «Linjer» og selv om vi flytter aktiviteten inndørs, vil det fortsatt dreie seg om linjer.

Frem til sommeren vil vi ha fokus på bildekomposisjon som metode for å presentere motivet på en tiltalende og naturlig måte. Vi har valgt temaet «Linjer» fra komposisjonslæren, der vi bruker linjer og geometriske former for å lede øyet mot hovedmotivet.

Både medlemmer, og eventuelle andre som er nysgjerrige på hva Arendal Fotoklubb kan tilby, er hjertelig velkommen. Med god stemning og deres fenomenale kreativitet så finner vi helt sikket noen spennende linjer denne gangen også!

En kort introduksjon gis og det er god mulighet for hjelp og oppfølging til alle som ønsker. Det kommer til å være medlemmer tilstede fra kl. 17.30.

Ta med kamera og gjerne et fotostativ.

Bilde: Tom Erik Smedal