Vi er glade for all støtte til drift av klubben, i form av direkte tilskudd eller gaver av ulik størrelse som kan brukes til motiverende påskjønnelser i ulike sammenhenger. Her presenteres våre støttespillere i alfabetisk rekkefølge:

Arendal Kommune har støttet Arendal Fotoklubb med driftsstøtte i flere år. Et godt tilskudd til driften av klubben vår. Tusen takk for støtten.

Cewe Japan Photo gir medlemmene av Arendal Fotoklubb flere gode tilbud gjennom vår tilknytning til NSFF. Japan Photo er hovedsponsor for NSFF. Deriblant får medlemmene 15% rabatt på Cewe produkter (som fotobøker/print av bilder). Arendal Fotoklubb har i tillegg også fått god rabatt på produksjon av våre fotobøker. Tusen takk for støtten.

Elite Foto Arendal bidrar stadig med gavekort på forstørrelser og fotobøker, som vi kan bruke som premier i interne konkurranser. Vinneren av Månedens bilde får en forstørrelse i valgfritt materiale fra Elite Foto. Tusen takk for støtten.

Norsk Selskap for Fotografi

NSFF har støttet Arendal Fotoklubb med tilskudd til klubbens årbok for 2018. Årboken inneholder bilder fra klubbens fotografer, blant annet bilder fra konkurranser; som NM i foto og Månedens bilde, fra eventer medlemmene har fotografert og andre bilder fra fotografenes hverdag. Tusen takk for støtten.