Tid: Lørdag den 4. november kl 13:00 – 16:00
Sted: Castelle Bar og Restaurant, Arendal

Arendal Fotoklubb, Castelle og Blom inviterer til fotoutstilling med bilder fra fantastiske Tall Ships Races i Arendal. Arrangementet vil foregå på Castelle, men noen bilder vil også henge på Blom.

Under TSRA var tretten ivrige frivillige fotografer i aksjon for å ta bilder av alt som foregikk. Nærmere 900 bilder ble overlevert til Tall Ships Races for bruk under og etter arrangementet. I tillegg var andre medlemmer i fotoklubben i byen og tok bilder.

Vi har nå samlet ca 40 av de beste bildene fra klubbens medlemmer til en fotoutstilling som viser båtene, livet og variasjonen i arrangementet.
Alle bildene vil være til salgs under utstillingen, og vil også være tilgjengelig i andre formater på bestilling. Vi har valgt ut noen bilder vi mener egner seg spesielt godt til store format.
Noen av disse bildene vil være utstilt, mens resten er tilgjengelig i egen katalog.

Vi ønsker deg velkommen til en fotoutstilling med bilder fra Tall Ships Races Arendal.

Ta med deg venner og kjente til en utstilling ulik noen du har sett tidligere.

PS: Har du ikke mulighet til å komme på åpningsdagen vil bildene bli hengende på Castelle og Blom ut året.