Tid: Tirsdag 22. august 2023 kl 18:00
Sted: Buøya utenfor Eydehavn.

Hei alle medlemmer! Vi håper dere alle er klare for en aktiv fotokveld sammen etter en god sommerferie.

Vi samles kl.18.00 på Buøya, Eydehavn. Følg skilting etter å ha kjørt forbi COOP Extra. Dere kan kjøre helt frem til den midterste stranda og parkering.

Vi kan velge å fotografere med horisonten langt der ute, eller fra en annen strand og side av øya hvor det er en lun vik med kveldssol.

Her er griller som kan benyttes hvis noen av oss ønsker en grillkveld.

For nye medlemmer har vi et forslag om å kunne øve og prøve oss på hva en liten og stor blenderåpning får å si for det vi ønsker å feste til brikka. Her kan vi variere mellom landskap og nærbilder i fjæra.

Illustrasjonsbilde ved Anne Gjertrud Halberg. Det ser tomt ut der, men vi skal vel klare å fylle plassen?