Tid: Mandag 21. februar 18.00 – 21.00 og Tirsdag 22. februar 18.00 – 21.00
Sted: Kulturstua, Grasåsen 29, Arendal

Velkommen til introduksjonskurs i bilderedigerings-programmet Adobe Lightroom der vi går gjennom prosessen fra bilde på minnebrikke til ferdig bilde for print. Det blir hovedvekt på det å katalogisere, sortere, redigere og eksportere i forskjellige formater. Grundig gjennomgang av klassisk redigering i «development»-modulen blir det også.

Kurset varer 2×3 timer og det blir delt ut et hefte med relaterte tips & triks. Alle deltagere må ha med PC/MAC med Adobe Lightroom Classic installert.
Nedlasting her: https://www.adobe.com/no/products/photoshop-lightroom.html
(Fortrinnsvis engelsk språk, men dette er enkelt å endre på etter at programmet er installert)

Deltagerpris er 300,- for medlemmer av Arendal Fotoklubb. For ikke-medlemmer er prisen 600,-. Kurset inkluderer et printet hefte.
Påmelding skjer ved å betale inn kursavgiften på Kontonr. 2801 50 41244. Merkes med «DITT NAVN» og «Lightroom». De som ikke er medlemmer av Arendal Fotoklubb, må også sende en email til post@arendalfotoklubb.no med opplysning om navn, emailadresse og telefonnummer.

NB: PÅMELDINGSFRIST ER 17. FEBRUAR!

Arrangeres av Arendal Fotoklubb ved Halvard Berg og Tom Erik Smedal.