Viktig! Grunnet oppdaterte Covid-19 anbefalinger så velger vi å kjøre dette kurset over internett (Zoom). Detaljer vedr. innlogging finnes på klubbens FaceBook-side.

Velkommen til introduksjonskurs i Lightroom, der vi går gjennom prosessen fra digitalkamera til ferdig bilde. Det blir hovedvekt på dette med å katalogisere, sortere, redigere og eksportere i forskjellige formater. Grundig gjennomgang av klassisk redigering i «development»-modulen blir det også.

Kurset varer 2×3 timer og det blir delt ut et hefte med relaterte tips & triks. Alle deltagere må ha med PC/MAC med Lightroom Classic installert. fortrinnsvis engelsk versjon.

Deltager-pris er 300,- for medlemmer av Arendal Fotoklubb.(dette inkluderer et printet hefte). Kurset er for medlemmer av fotoklubben. Hvis noen andre er interessert, er de velkomne til å melde seg inn. Medlemskontingent for resten av året er kr. 250, som kan betales til klubbens bankkonto: 2801 50 41244 med påføring av avsenders navn og hva det gjelder. Nærmere opplysninger om tidspunkt og sted finnes på våre FaceBook-sider.

NB: PÅMELDINGSFRIST ER 31. OKTOBER!

Illustrasjonsbilde ved Tom Erik Smedal.