Tid: Mandag den 8. juni kl. 18:00–21:00

AFKs fotosprint

Vi er så fornøyd med deltakelsen på de to fotosprint-konkurransene vi har arrangert, at vi tar det som et hint til at dere gjerne vil ha mer. Det blir derfor arrangert en ny fotosprint mandag 8. juni fra kl 18-21.00.
Tema får dere vite kl. 17:30 samme dag på klubbens Facebook-side

Reglene er enkle:
– Deltagerne får 3 timer på å ta bildene
– Bildene må være tatt i konkurransens tidsrom , svare til tema og leveres senest 21.30 samme kveld
– Temaet for sprinten blir publisert på Facebook en halvtime før starten, kl 17:30
– En liten jury ledet av Cecilie, Halvard og Tom Erik vil bedømme bildene og publisere de tre beste bildene på medlemsmøtet
(sommeravslutningen) dagen etter.

For å delta i denne uformelle konkurransen er det bare å følge reglene over, ta et bilde man vil bruke og levere det inn via Facebook som kommentar til dette arrangementet.

Lykke til og vi håper så mange som mulig deltar også denne gang. Dersom det er noen utenom klubbens medlemmer som ønsker å delta i denne artige konkurransen, er det bare å melde seg inn, så får dere tilgang til klubbens Facebook-side!

Bildet er tatt av Edle Erøy