AFKs fotosprint

Vi er så fornøyd med deltakelsen på påskas fotosprint at vi tar det som et hintom at dere gjerne vil mer. Det blir derfor arrangert en ny fotosprint søndag 19. april, kl 15-18.

Reglene er enkle (lik forrige sprint):
– Deltagerne får 3 timer på å ta bildene
– Bildene må være tatt i konkurransens tidsrom (søndag 19. april mellom kl 15 og 18), svare til tema og leveres senest 18:30 samme kveld
– Temaet for sprinten blir publisert en halvtime før starten, kl 14:30
– En liten jury ledet av Tom Erik Smedal vil bedømme bildene og publisere de tre beste bildene samme kveld kl 20 på Facebook

For å delta i denne uformelle konkurransen er det bare å følge reglene over, velge et bilde man vil bruke og levere det inn via Facebook under dette arrangementet. Legg ved bildet som en kommentar til annonseringen av dette arrangementet på Facebook.

Lykke til og vi håper så mange som mulig deltar også denne gang. Dersom det er noen utenom klubbens medlemmer som ønsker å delta i denne artige konkurransen, er det bare å melde seg inn!

Øverst vises vinnerbildet fra forrige fotosprint, som het «Tina er klar for påsken» og var knipset av Izabela Losiewicz