Tidspunkt: Tirsdag 2. april 2019 kl. 19:00 – 21:30.
Oppmøtested:Munkehaugen Scene, Munkegaten 4, 4838 Arendal

Velkommen til medlemsmøte i Arendal Fotoklubb 2. april kl. 19:00
Vi har vært så heldige og fått kapret fotograf Tomm W. Christiansen til å holde foredrag og å vise bilder.
Tomm har jobbet som fotojournalist siden 1996. Som utsendt for dagbladet har han vært med på å dekke store og små hendelser i inn og utland. I 2015 mottok han Skup-prisen, Den store journalistprisen, Amnesty award, European press award samt en pris i nyhetskategorien i årets bilde for arbeidet med The Wetsuitman. Denne historien, og flere andre skal han fortelle om på foredraget.
Videre vil vi si litt om: Vårens nybegynner kurs i fotografering 9. og 10. april; Årbok 2018; Litt nytt fra Landsmøtet i NSFF.
På neste aktivitetskveld 23. april er temaet «Motlys», vi tar en gjennomgang av innstillinger og ikke minst hvordan vi skal forholde oss til motlys, som ikke er rett frem.
Vi har selvfølgelig kaffepause med utlodning og kåring av Månedens bilde.

Velkommen!