Når det gjelder HDR-bildet så er jeg enig at det er noe feil der, spesielt himmelen og kanten mot trærne. Det blir litt unaturlig, men det er nok en personlig smak. Det blåste godt den dagen, så trærne vil nok vaie litt i vinden mellom eksponeringen.
De tre andre bildene er gode, flott dybdeskarphet og fin effekt på de siste bildet. Igjen er jeg imponert av å finne flotte motiv, der jeg stod rimelig hjelpesløs. Det første bildet likte jeg godt: Selv om det er mye i bildet er det en god ro over bildet, blikket blir ført inn av grenen nede til venstre. Hovedmotivet skiller seg ut fra resten, og det er bra!
Bildet nummer to er også bra, selv om et ble litt mye rot, og uklarheten nede til venstre gav meg litt hodepine :-) Men fargene og bakgrunnen var veldig bra, og selv med skarpt sollys har du fått til et flott duus lys over det hele, veldig bra!
Bilde nummer tre er det ikke så mye å si på, bortsett fra Bravo for å få både effekten ut av Bokeh-settet samtidig som du har en flott og klar forgrunn!